سوالات متداول

پاسخ بسیاری از پرسش های خود را در این صفحه خواهید یافت.

سوال دیگری دارید؟ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Blob
جداساز

خیر. سامانه تحت وبه و کافیه هرجا که هستید آدرسش رو توی مرورگر لپ‌تاپ یا گوشیتون بزنید و با یوزر پستون وارد بشید.

بله. چون سامانه تحت وبه و کافیه هرجا که هستید آدرسش رو توی مرورگر لپ‌تاپ یا گوشیتون بزنید و با یوزر پستون وارد بشید.

بله. سامانه با آخرین استانداردهای دنیا طراحی شده و کاملا با موبایل و تبلت سازگاره. توی موبایل و تبلت ظاهرش مثل نرم‌افزارهای اندرویدیه.

همه کسانی که در صنعت بیمه مشغول به کارند. از بازاریاب و آیین‌نامه ۹۶ گرفته تا نماینده جنرال حقیقی و حقوقی و حتی کارگذاری.

همه کسانی که در صنعت بیمه مشغول به کارند. از بازاریاب و آیین‌نامه ۹۶ گرفته تا نماینده جنرال حقیقی و حقوقی و حتی کارگذاری.

برای مدیران نمایندگی یا شرکت، پرسنل صدور و حسابداری، بازاریاب‌ها و بیمه‌گذارها.

بله. هرطور که مشتری بخواد. تیم فنی دایان سیستم با مشورت شما نرم‌افزار رو هر طوری که شما بخواید براتون راه‌انداری میکنند.

بله. سامانه روی آدرس دامنه شما راه‌اندازی میشه و نام، لوگو و کد نمایندگی شما در بیمه روش قرار می‌گیره.

اگر سرور مورد نیاز نرم‌افزار رو داشته باشید می‌تونیم روی اون نصب کنیم. اگر سخت‌افزار ندارید می‌تونید از با هزینه خیلی مناسب از سرورهای خودمون استفاده کنید.

بسته به تعداد بازاریاب‌های شما و استفاده از سیستم متغیره. مثلا برای نماینده با ۵۰۰۰ تا بازاریاب که بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومن در ماه درآمد داره میشه کلا ماهانه ۱ میلیون تومن.

سرورهای ما در بهترین مراکز داده کشور در تهران قرار داره. اما بیشتر همکاریمون با آسیاتکه که توی برج میلاده.

سروری که اطلاعات شما روش قرار داره با همون استانداردهایی که اطلاعات بانک‌ها رمزنگاری شده، رمزنگاری میشه و هیچ‌کس نمی‌تونه بهشون دسترسی پیدا کنه.

در صورتی که خیلی نگران اطلاعاتتون هستید می‌تونم هماهنگ کنم واحد فنی پسوورد سرور رو در اختیار خودتون بذارند که اگه عوضش کنید دسترسی ما هم بسته میشه و فقط و فقط در اختیار خودتونه.

سامانه به مدت یک‌سال دارای گارانتی نامحدود رفع نواقصه و در صورتی که نیاز داشته باشید در سال‌های بعد با هزینه خیلی کم قابل تمدیده.

خیلی کم. بسته به حجم درخواست‌های شما بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ قرارداده.

همه شرکت‌ها. سامانه طوری طراحی شده که بتونه پاسخگوی نیاز نماینده‌های محترم همه شرکت‌های بیمه کشور بشه. و در صورت تغییر فرم‌ها و قوانین بیمه تیم‌فنی بالافاصله نرم‌افزارها رو با قوانین جدید بروز می‌کنند.

بله. پلن‌های ما بسیار منعطفند و طوری طراحی شدند که با رشد نماینده همراهی کنند.

این نرم‌افزار حاصل بیشتر از ۱۰ سال تجربه بیمه‌ای شرکته که با همراهی نماینده‌های بیمه شرکت‌های مختلف طراحی شده.

خیر. شما پلن‌تون رو بسته به نیازتون انتخاب می‌کنید، سرور و آدرس دامنتون رو تهیه می‌کنید که البته این‌ها رو هم خیلی از نماینده‌ها خودشون از قبل دارند، و بالافاصله شروع به کار و پیشرفت می‌کنید.

بله. سامانه طوری طراحی شده که بشه انواع پلن‌های محاسباتی رو توی تعریف کرد. از فروش مستقیم بگیرید تا پلن‌های پیچیده مثل باینری، MLM، UniLevel، هیبریدی و BreakAway. که البته بار اولش رو همکارای تیم ‌آموزش و راه‌اندازی براتون تنظیم می‌کنند و بعد هروقت خواستید می‌تونید با پنل مدیریتیتون تغییرش بدید.

بله. زمانی که یک بیمه توی سامانه توسط مشتری یا بازاریاب ثبت میشه، خودش می‌تونه از درگاه پرداخت که مستقیم به حساب شما وصله حق‌بیمه رو پرداخت کنه.

سامانه این امکان رو داره که برای محاسبه مبالغ کارمزد توش فرمول تعریف کنید. مثلا تعریف می‌کنید که فلان درصد از حق بیمه یا قسط رو ازش مالیاتا رو کم کن و با پلنی که بهت میگم بین اعضای شبکه تقسیم کن، سهم نماینده رو هم معلوم کن بذار کنار. یک روش دیگه هم هست که ما خودمون چند ساله بهش رسیدیم و به همه پیشنهاد می‌دیم، اینکه

نرم‌افزار دارای یک بخش برای کنترل گردش مالیه. زمانی که کارمزدها محاسبه میشه به ازای تک‌تک بیمه‌هایی که یک نفر خودش یا شکبش فروختن سیستم اسناد مالی صادر می‌کنه. بعد شما گزارش می‌گیرید سیستم یک لیست از افراد بستانکار بهتون می‌ده. اونجا یک دکمه پرداخت گروهی هست که بزنید بسته به اینکه با کدوم بانک کار می‌کنید سیستم بهتون یک فایل می‌ده که به اینترنت بانکتون بدید و به صورت یکجا همه مبالغ به حساب افراد واریز بشه. کل پروسه محاسبه کارمزدها و پرداخت به چند صد یا چند هزار نفر در کمتر از ۱۰ دقیقه در هر ماه قابل انجامه.

بله. ما براتون یک وب‌سایت اختصاصی بسته به پلنتون مثل بیمیتو و ازکی طراحی می‌کنیم که بیمه‌گذاراتون می‌تونند خودشون برند بیمشون رو بخرند و حق‌بیمه رو پرداخت کنند. بیمه‌ای که خریداری کردند هم به صورت خودکار جهت صدور میاد توی کارتابل واحد صدورتون و سیستم بهشون اطلاع‌رسانی می‌کنه.

برای احراز هویت ما با شرکت فراشناسا قرارداد بستیم. بیمه‌گذار زمانی که بیمه رو می‌خره با استفاده از هوش‌مصنوعی احراز هویت میشه، یعنی شماره موبایلش و مدارک شناساییش با مخابرات و ثبت احوال در لحظه چک میشه و سیستم از طریق هوش‌مصنوعی زنده بودن و هوشیار بودنش رو در اون لحظه تصدیق می‌کنه. علاوه بر اون مدارک شناسایی و نمونه امضاش رو هم می‌گیره و پای فرم پیشنهاد چاپ می‌کنه.

بله. می‌بینید که شرکت‌هایی مثل ازکی و بیمیتو دارن چند ساله این کارو می‌کنند. از وقتی کرونا اومد خیلی از روال‌ها الکترونیکی شده و دولت‌ها مجبور شدند قوانین‌شون رو تصحیح کنند که با فضای الکترونیک سازگار بشه. در لفافه خدمتتون می‌گم که شرکتی که باهاش برای این کار قرارداد داریم با قوه قضائیه، بانک مرکزی و خیلی جاهای دیگه طرف قرارداده و اون‌ها هم دارن این روش رو راه‌اندازی می‌کنند. کم کم این روال رو همه جا می‌بینید حتی سفته‌ها هم داره همینجوری الکترونیکی و از راه دور میشه و یکی دوتا بانک هم اومدن پای کار. از اون طرف هم ما هم نماینده‌های قدر با شرکت‌های بیمه مذاکره کردند و شرکت‌های بیمه هم دارن دونه‌دونه این روال رو تایید می‌کنند.

بله. در صورتی که شما خودتون با شرکت یا سایتی قرارداد ببندید یا دایان سیستم با مجموعه‌هایی در آینده قرارداد ببنده، مشتری‌ها و بازاریاب‌ها می‌تونند مستقیم از موجودی کیف پولشون از دیگران خرید کنند. میشه مث آپ و تاپ و آیدی‌پی که توی تلویزیون از پارسال دارن تبلیغ می‌کنند.

بله. سامانه طوری طراحی شده که علاوه بر اینکه که هیچ‌جا محدودتون نمی‌کنه بهتون توی گسترش کارتون، چه توی تعداد اعضای شبکه فروشتون توی شهری که در حال حاضر هستید و چه توی راه‌اندازی دفاتر شهرهای دیگتون و راه‌اندازی تیم در اون شهرها.

جداساز
arrow-up icon